Reklama
 
Blog | Petr Vlasák

Objevy 2017 díl 1. – Middle Kids

Jak trefně říká Michael Třeštík „od jistýho věku má chlap tři možnosti. Může dělat, že je mladistvej a bejt trapnej, nebo dělat,  že je moudrej, a bejt otravnej, nebo nedělat nic a bejt nezajímavej“ anebo poněkud marně blogovat, v podstatě jedno o čem, možná nanejvýš trapně o mladistvý, mladý, živý, prostě chic hudbě.

Middle Kids jsou z Austrálie, sexy hlas i tvář Hannah Joy, kytara, produkce, multiintrumentalista Tim Fitz (manželé) a bicí Harry Day. Koncertně je občas doplňuje ještě druhý kytarista Pete Covington (https://www.youtube.com/watch?v=NQc4N5UQvsE). Šestipísňové ípíčko vychází u Domino Records už 17.února a začíná úvodní Your Love

Let’s face it

You’re a little bit faded

And I am innocent and unstable

I guess isn’t so bad

When I know that we’re gonna make it

 

They can’t take it away from us

Our love is too strong

We’ve been making our way

Through all the pushups come down

We’re still figuring out what it is but we

Know where we came from

Sometimes I wanna give up on this love

But then I hear you call

 

Can you take it

I’m a woman without reason

And I’m living not out to fake it

 

They can’t take it away from us

Our grip is too strong

We’ve been making our way through all

The pushups come down

We’re still figuring out what is it

But we know where we came from

Sometimes I wanna give up on this love

And then I hear you call

 

Sometimes I wanna give up on this love

And then I can see all the changes

 

Feels like I’m one step back

From all of your back pages

But I can figure you out

But it only rearranges

 

They can’t take it away from us

Our grip is too strong

We’ve been making our way through all

The pushups come down

We’re still figuring out what is it

But we know where we came from

Sometimes I wanna give up on this love

And then I hear you call

 

Sometimes I wanna give up on this love

And then I hear you call

 

Sometimes I wanna give up on it all

But then I feel your love

živě třeba takto

jako druhá jde Edge of Town, která začíná textem

I cannot remember

Anything you say

When the streets are talking

Yeah they call my name

And I walk a little further

I could go all day

And the trees are reaching

Pointing out the way

třetí je Never Start v čerstvém působivém videu

čtvrtá Fire in Your Eyes

pátá Old River a šestá Doing it Right třeba ze záznamu world cafe od NPR.

Co k tomu dodat, mě se to líbí a díky za objev Adamovi, ale zaujali mj. i Eltona Johna. Termíny chystané tour a další info např. u Vents mag.

Reklama