Reklama
 
Blog | Petr Vlasák

Objevy 2020: Angie McMahon

Křehká, asi 26letá dívka z Alphingtonu, předměstí Melbourne. S kytarou a teď s piánem dělá divy. Jasně, že byla už „objevem“ loni hlavně se singlem Pasta.

 

Teď ovšem přišla s kouzelným, magickým EP Piano Salt s pouhými  7 písněmi.

Včetně předělaného Springsteena

nebo Lany Del Rey. V jedné skladbě s ní líbezně ladí Kanaďan Leif Vollebekk. Má to jiskru, koule, emo, duši, prostě běhá mráz po zádech, jak při audiu tak u videí…

Piano Salt by Angie McMahon

Moc zajímavá žena, dívka a umělkyně. Viz třeba nedávný text  pro  triple j nebo na jejím Insta.

Celé ípíčko na Spotify a všude možně jinde.

 

Angie McMahon – Soon

I can’t let you sweep me off my feet just yet
When I’ve only just landed firm on the ground
And I’m so tired of being messed around

You’ve watched me shift my shape and fall into this mess
Well maybe you could wait for me I’ll do my best
To get out of this dreary place
I’ll have to face this (?)

I’ve been hiding my tears from my mother and she
She and my father still laugh together (?)
See I’d like to have real love some day
And I’d like to get past this heartbreak
Soon

I feel like I’m living when I smell his cigarette smoke
Rich and bitter and yesterday I couldn’t stop remembering him
Oh what a waste of breath and time

I’ve been hiding my tears from my mother and she
She and my father still laugh together (?)
See I’d like to have real love some day
And I’d like to get past this heartbreak
Soon

I’d like to have real love someday
And I’d like to get past this heartbreak
Soon

 

Tak snad už jen jedna z čerstvých, Staying Down Low

 

 

Facebook – https://www.facebook.com/angiemcmahonmusic/

Web – https://www.angiemcmahon.com/

A ještě jedna oblíbená předělávka, Fleetwoodi…

 

Enjoy, tak akorát pro 1st Covid year *

Photos © Bandcamp, Angie McMahon

 

Reklama